teisipäev, 18. oktoober 2016

MIAMI REIS

OKTOOBER 2016

OSA 8.

Fort Myersist startisime hommikul mitmesse poodi plaaniga õhtupoole ka veel Fort Myersi rannapiirkond läbi sõita ja veidi ka rannas olla. Esimese poe parklasse jõudes avastasime, et kedagi nagu polegi poes ja väljas on ikka megalt palav. Selgus, et tegelikult on ju laupäev ja suurem osa inimesi veel ilmselt naudib oma laupäeva hommikut.
Sõitsime ranna poole ja mõtlesime läbi käia ka ühest toidupoest, et midagi kaasa osta. Ühtegi normaalsena tunduvat poodi ei jäänud tee peale või me vähemalt ei teadnud neid. Ühel hetkel märkasin Wal-Mart sildiga kauplust ja suundusimegi sinna. See oli esimene pood mis tundus enamvähem Eesti suurema kauplusega võrreldav pood. Hiljem kui poodi Facebookis kiitsin, teadsid mõned sõbrad kommenteerida, et Wal-Mart pole õige koht ja parem on osta Winn-Dixie või Publix poest asju. Jätame järgmiseks korraks meelde, või siis minge ise sinna poodi kui olete Floridas või USA-s.

Kui poes käidud suundusime Fort Myersi ranna poole. Leidsime ühe hea koha, kus oli parkimiskohti ja ka pingid, lauad ja varjualused. Parkimine oli jällegi tasuline aga õnneks või kahjuks peale mitmeid üritamiseid ei tahtnud see masin ei sularaha ega kaardimakset vastu võtta. Panin auto armatuurlauale kirja, et parkimisautomaat ei tööta ja alustasime kell 15:30 oma parkimist. Paar parkijat üritas veel maksta aga ei õnnestunud see neilgi. Käisime korraks vees, mis oli soe aga üsna sogane ja mingi ollus ujus seal sees.

Rannas puhastas end mingi kollase nokaga lind (ilmselt kormoran) ja kui tema poole jooksin, siis ta ei liigutanudki väga või vähemalt ei kartnud. Tulin siis telefoniga tagasi ja tegin temast ka mõned pildid. Täitsa ilus lind teine ja lasi hästi lähedale ronida.

Kui rannas saime käidud, siis tahtsime veel ka käia ühes Apple Stores adapterit ostmas mida Eestis veel saadaval pole. Here äpp suunas ilusti õige poe juurde. Pood ei olnud väga suur aga teenindajaid oli üksjagu. Kui saime omale vajalikud asjad riiulist kätte, siis tuli kohe ka üks teenindaja juurde. Käes oli tal iPhone 5S telefon, mille külge oli paigaldatud veel mingi seade. Selgus, et see oli pangakaardi lugeja. Väga palju paksemaks see telefoni kusjuures ei teinudki. Kõik andmed sisestas ta sinnasamasse telefoni ja tsekk tuli hiljem e-postiga. Täiesti paberivaba tegutsemine ja kliendiga sai kaubad arveldatud ilma kassasse minemata. Kauplusest väljudes märkas üks töötaja tänada külastamast ja soovis kena päeva. Poes käik jättis jällegi väga positiivse mulje. Lisaks oli ost tehtud umbes 5 minutiga alates sisenemisest väljumiseni.

Viimane öö oli planeeritud magada Naples Courtyard Inn’is. Selle hotelli broneeringu tegime eelmisel ööl booking.com lehe kaudu. Kohale jõudes pidi tõdema, et valisime reisi kõige kehvema ööbimiskoha. Meelitas küll hinnas sisalduv hommikusöök aga tõenäoliselt ei ole see midagi erilist suurt. Oma tuppa jõudes selgus, et voodi peal vedeleb suur peegel, mis oli seina pealt maha võetud. Loomulikult ei sobinud meile peegliga ühes voodis magada ja remontima ei tahtnud ka seal öösel hakata. Küsisime uue toa. Reisikaaslaste toas selgus, et neil on telekapult kadunud. Otsisime aga ei leidnudki. Jääkuubikunõud kaasa võttes kargas selle tagant välja väike prussakas. Lömastasin putuka laualt võetud kohvipakiga. Ei olnud just meeldiv algus.

Istusime veid aega ka basseini kõrval oleva laua taga ja nautisime snäkke, jooke ja viimast sooja sääskedevaba reisiõhtut. Üks sääsk küll mingil päeval tuli kallale aga loodan, et seda ZIKA-t sealt ei saanud.

Järgmisel hommikul saime siis maitsta hommikusööki, mis oli juba etteaimatavalt halb. Söögiks olid rõngassaiad või donutsid aga ilma glasuurita. Sai oli sellise maitsega nagu oleks olnud kuivanud saiale vett peale pritsitud, et ta liiga kõva poleks. Saia juurde võis võtta kolme erinevat sorti moosikarbikest. Lisaks oli ka petrooleumimaitsega kohvi ja Kellogsi ning veel mingid rõngataolist tüüpi helbed. Neid võis tornist kaussi kruvida ja piima peale valada. Saiale oli võimalus määrida ka pähklivõid, mis oli samuti väikeses kilekaanega karbikeses. See maitses täpselt nagu halvaa ja ka värv oli selline. Kirja järgi tundus, et seal peaks olema vähemalt Eestis müüdava Nussa maitseline pähklivõi aga no see oli täitsa halvaa. Saiale seda määrisin aga üle ühe ampsu alla ei läinud. Kahjuks aga kurta ei saanud, sest hotellivaliku tegin ise seekord. Vahel võib ju ka ämbrisse astuda. “Superluks hommikusöök” tehtud, siis tegin väikese basseinis sulistamise ja edasi ootas suur kohvrite pakkimine, et lennujaama jõudes kõik valmis oleks.

Uus eelviimane osa saab valmis homseks.