esmaspäev, 17. oktoober 2016

MIAMI REIS

OKTOOBER 2016

OSA 7.

Ööbimiseks sõitsime hotelli Hilton Garden Inn Tampa East Brandon. Peale saabumist käisime mingeid snäkke ostmas "Walgreens" poes. Üsna imelik pood on see, sest seal müüakse peamiselt mingeid tablette ja ravimeid ning väike osa on ka külmutatud asjadele. Jooki saab igasugust aga kangemaid alkohoolseid jooke tavalisest poest osta ei saa. Selleks on eraldi olemas kauplus kirjaga Liquor. Kuna varsti on käes Helloweeni aeg, siis on täiesti tavaline, et kaupluses müüakse luukeresid, pealuusid, kõrvitsaid, maske, nõia luudasid ja igasuguseid muid toredaid õudust tekitavaid asju. Luukere koopia oli üsna hästi kokku pakitud, see oleks isegi kohvrisse ära mahtunud. Siiski sekelduste vältmiseks ei hakanud seda ostma.

Järgmisel hommikul tegime plaani, et kuskil ostlemas ei käi vaid sõidamegi otse randa Clearwater Beachile. Hotellist oli sinna umbes 45 minutit sõitu. Tee randa viis mööda rannaääri ja ägedaid sildu. Üldse on tee ehitus USA-s väga kõrgel tasmel ja teed on väga head. Ma ei saa aru kuidas Virtsust Kuivastusse valmiva silla tegemine Eestis nii kaua aega võtab. USA-s oleks see ilmselt ammuilma juba valmis. Eestlased on ikka aeglased. Sildu ja igasuguseid postidele ehitatud teid on siin Miki-Hiire maal väga palju. Osad on isegi õige kaldega, nii et kurvis ei pea ennast kallutama vaid auto ongi juba õige nurga all.

Clearwater Beachile jõudsime kohale umbes kella 11:30 paiku. Kõik parimad parkimiskohad olid loomulikult võetud. Tegime esimesena tiiru peale ühes ranna kõrval asuvas parklas, kus polnud ühtegi vaba kohta, mõtlesime, et tuleb siis edasi sõita. Järgmises vabas kohas maksis parkimine 20$, mis oli lihtsalt ühekordne tasu. Tundus liiga kirves ja otsisime edasi. Järgmine ranna kõrval oleva hotelli parkimismaja soovis saada 5$ tunni eest ja miinimumtaks oli 15$. Ka see tundus olevat umbes sama kallis kui eelmine. Edasi vaatasime veidi kaugemale kus olid sildid Public Parking. Hind oli muidugi väga soodne - 1,25$ tund aga ei ühtegi vaba kohta. Otsustasime sõita tagasi sinna ranna lähedale ja jääda ootele mõttega, et kui keegi ära sõidab, siis kohe asemele sõita. Pärast 5 minutit ootamist saimegi sinna parkida ja tasu oli 3$ tund.

Parkimisautomaat Clearwater Beachil
Kohe kui auto sain pargitud tulid kontrollid juba seal autosid vaatama ja osad mittemaksjad või ajast üle läinud autod said kohe ka kviitungi kojamehe vahele. Kui meie 3 tundi täis sai, siis tulin aega veel pikendama üheks tunniks. Jälle olid parkimiskontrollid kohal. Nüüd küsisin, et palju siis maksab trahv, kui ma ei maksa parkimise eest? Härra kontroll vastas, et trahv on 20$ tunni eest. Tundus ikka odavam see parkimistasu maksta.

Rand oli täitsa kena, peaaegu valge ülimalt peene liivaga ja vesi ka vägagi läbpaistev.

Suure vihmavarju rentijad küsisid enne kella 14:00 hinnaks 30$ ja peale kella 14:00 hinnaks 20$. Kaubapakkujaid ei näinud aga kajakad olid küll aplad iga söögipala kohe nahka panema. Kartulikrõpsu tüki peale joosti/lennati kohe kohale ja kiirem sai midagi kõhtu ka.

Vesi oli täitsa parajalt soe ning veest välja tulles ei pidanud külma pärst rätikuga end üldse kuivatama.

Rannast tulles oli kõht tühi ja otsustasime kuskil tee peal ette jäävasse söögikohta sisse põigata. Söögikohti oli igasuguseid aga sobivat ei hakanud kohe silma. Kuna üks USA kinnisvara maaklerite koolitaja, keda youtube lehelt vahel kuulan kiidab, et ta ei suuda vastu panna tacodele kui neid süüa saab, siis pakkusin välja, et käime ära Taco Bellis, kus müüaksegi sellist sööki. Sattuski kohe üks tee ääres olema. Kohale jõudes palusime selgitada mida ja kuidas peab tellima, sest menüüst ei saanud muhvigi aru. Selgus, et osad wrapid, tacod ja krõbuskid on vaid 1$ hinnaga ja võid valida neid mitu tükki. Võtsime siis terve portsu erinevaid tacosid ja kandik oli varsti tühjasid pabereid täis. Kui saime söödud, siis abivalmis ämm Ulvi aitas kandiku tühjaks kallata koos kõigi paberitega. Hakkasime siis autosse minema ja mida enam taskust ei leia on auto võtmed. Kahtlustasin, et võtmed jäid äkki kandiku peale paberite alla. Teenindaja tahtis just prügi kokku korjata ja suurde konteinerisse ära viia. Ütlesin, et meil on äkki prügikastis ühed võtmed, ehk on võimalik üle vaadata. Teenindaja veidi sobras seal söögijäätmete hulgas aga võtmeid ei näinud. Ütles siis, et peame veidi ootama ja tuli tagasi kummikindad käes. Sobras veel veidi ja tuligi auto võti lagedale. Hea, et ta need üles leidis muidu oleks piinlik olnud, et teenindaja prügi sees tuhnima pidi.

Teel Fort Myersisse ületasime ka ühe ägeda silla - Tampa Sunshine Skyway Bridge (https://goo.gl/maps/yKjt6WNMVAJ2). Lisasin sellest Time-Lapse funktsiooniga tehtud kiirendatud video.

Edasi sõitsime uude hotelli Crowne Plaza linnas Fort Myers. Uued osad on küpsemas ja lisanduvad õige pea. Hetkel oleme juba tagasiteel ja asukohaks Londoni lennujaam.