laupäev, 18. veebruar 2017

UKRAINA REIS, Osa 2.

Suusa ja lumelaua reis Ukrainasse AIM.EE-ga 18.02.2017-26.02.2017

Veebruar 2017

Suusa ja lumelaua reisi alguse päev jõudiski lõpuks kätte. Kuna stardipaigas Balti jaamas oli vaja kohal olla hommikul umbes kell 5:30, siis see tähendast äratust kell 4:30. Õhtul oli vaja asjad kokku pakkida ning viimased tööülesanded täita. Kui kõik valmis sai, oli magamiseks aega täpselt 45 minutit. Kasutasingi selle aja voodis pikutamiseks. Telefonile panin aga 10 äratust iga 2 minuti tagant, et kogemata sisse ei magaks. Õiget und ei tulnudki aga veidi pikali olemist oli ikka kasulik. Takso tuli kohale ja kokkuleppel teiste suusasõpradega tuli veel ka Tabasalust läbi sõita, et paar kohvrit oma takso peale saada.  Balti jaama jõudes oli kohal ka paar reisikaaslast.

Mõni minut ootamist ja juba tuligi buss kohale. Kohvrid, kotid, joogikastid, lumelauad, suusad, kepid, saapad peale ja oma kohta otsima. Balti jaamast sõitsime välja kell 5:57.
Esimese kiir peatuse, kust võtsime peale ühe reisikaaslase, tegime Ülemistel järveäärses bussipeatuses. Edasi jätkus sõit meeleolukalt kuni Tartu Lõunakeskuseni. Kuna ühel reisikaaslasel oli hiljuti sünnipäev, siis kohale jõudes anti sünnipäevalapsele üle väike kingitus ja laulsime ka sünnipäeva laulu: "Meil on sünnipäev, see on ju sünnipäev, kui sul hästi läeb siis palju sõpru näed, Ma laulan La Oi Li ja rõkkan johhaidi, hüüan Li Lo Lai, see laul vist nii ei käi ...".

Kõigile reisilistele jagati välja ka kleepsud, mida sai siis lumelauale ja kiivrile ning muusse kohta kleepida. Kleepsud jäid edaspidi silma ka hotelli liftides, veoauto laes, mütsil, rinnahoidja vahel, naba all aluspesu vahel, seljal, WC-s, peeglitel jne.

Järgmine peatus oli Valgas ja edasi jätkus meelolukas sõit kitarri ja laulude ning lauluõli saatel. Umbes 3-4 tundi sõitu ja tegime peatuse bensiini jaamas. Kuna bussitäis rahvast WC-sse ära ei mahtunud, siis kiiremad poisid tegid kollast lund peldiku taga. Nii saigi kiiresti WC-s käidud.
Suurem söögipeatus oli Poola suures kaubanduskeskuses. Kogu seltskond läks mitmesse kohta laiali ja mina sattusin koos sõbra Siimuga ühte pizzakohta. Teenindajale ütlesime, et meil on veidi kiire selle pizzaga ja tänu sellele ta tegutses ka üsna kärmelt. Tellisin Hawai pizza kus oli kirjas, et sisaldab sinki ja ananassi ning veel midagi. Kui see kohale toodi oli sinna ka maisi lisatud. Välimuse järgi ei tundunud ahvatlev aga maitse oli siiski väga hea. Kõht sai täis ning tagasi bussi. Väike osa seltskonnast eksis suures keskuses ära ja pidime edasist väljasõitu ootama umbes 40 minutit kokkulepitud ajast alates. Mõni oli küll veidi pahur aga sõit ja laul jätkus ning pikem ootamine oli varsti kõigil meelest läinud.